Punka igen.....

Vaknade sent imorse. Valparna fick mer mat i garkvall sa det sov ocksa lange!

Stadade o fixade,kollade mail o skrev svar. At frukost te o rostat med marmelad. Plockade undan i koket o bytte vatten hundarna.

VARMT ca 35 grader i mitt kok!! Satte pa en tvattmaskin och hangde den innan jag satte mig pa MCn och tog med mig datorn for att aka till Tom.(norsk kompis inne i Pattaya)som ar datakille!

Kom mig bara utanfor grinden och hann stanga den sa valparna stannade hemma! Dom stora hundarna vet att dom far ga ut nar jag kommer hem sa dom la sig bara i varsin stol! Jatte lattlarda ar dom!

PUNKA!!! igen.... tredje gangen. skit oxa!! Korde langsamt till min MC tjej som finns en bit bort. Hon bytte innerslang och det kostade 150baht.
 Samma summa som bankerna numera tar av oss vid utag med utlanska ATM kort!! Undrar igentligen och thailand vill ha oss har?? Antagligen vill dom bara ha vara pengar men vi behover inte komma hit!!!???

Lite sent sa kom jag mig ivag till Tom.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0